Saturday, April 19, 2008

Le Finale

To demonstrate just how far I've come, I decided to put my second to last entry in French. The translation, done by a French professional, appears below.

Bonjour,

Je m'applle Kyle. Le premier chose vous direz en une autre langue est votre nom. Apres vous direz votrez nom vous fairez un cheval. Croissant. Vraiment, je ne sais pas beacoup mots en francais. Je n'apprendre rein dans le neuf mois quand vous es dans le stomach de votre mere. Mais, je desire de parle bein quelque jour. Pour maitenant, je ferai le meilleur avec le mots je connais et moi es vous parlex beacoup a voitures, le plage, et les avions. C'est difficile de parle avec mon bebes seulment en francais quand je ne connais the mots pour "please don't pee on daddy," mais j'essaye. Peut etre votre premier mots sera 'bonjour'. Je ne sais. Mais, pour maitenant, tout vous avex connaitre est je t'aime.

En denoument: epaulle, stylo, routle.

Hello,

My name is Kyle. The first thing you will say inside another language is your name. After you will say your name, you do a horse. Crescent roll. Really, I don't know lots words in French. I don't to learn nothing inside the nine months when you are in your mother's stomach. But I desire of speak good any day. For now, I will do the best with the words I know and me and you speak lots at cars, the beach, and the airplanes. It's difficult to speak with my babies only in French when I don't know the words for "s'il te plait, ne pas faire pipi sur Papa," but I try. Maybe your first words will be "hello." I know not. But, for now, all you have to know is I love you.

In conclusion: shoulder, pen, kneecap.

No comments:

 

blogger templates | Make Money Online